Koszty w firmie

Rozmowy o biznesie. Oszczędzanie, inwestycje, promocja, rozwój firmy.
Legri
Posty: 202
Rejestracja: 21 mar 2016, 14:11

Koszty w firmie

Post autor: Legri »

Jak je obniżyć?
Macie jakieś pomysły?
Kama
Posty: 156
Rejestracja: 23 mar 2016, 17:20

Re: Koszty w firmie

Post autor: Kama »

Możesz na przykład zastosować narzędzia online do prowadzenia kadr i płac.
Program kadrowy: http://wfirma.pl/kadry-i-place-online od wfirma.pl wydaje się być idealny, jeśli chcesz mieć niskie koszty.
Poza tym to duże wsparcie fachowców, więc na pewno ze wszystkim sobie sama doskonale poradzisz, korzystając z ich narzędzi.
turkus
Posty: 20
Rejestracja: 17 mar 2016, 12:05

Re: Koszty w firmie

Post autor: turkus »

Jakie są prawdziwe koszty utrzymania pracownika na umowę o pracę przez pracodawcę ?

nominał obligacji
natalunia654
Posty: 46
Rejestracja: 08 sie 2016, 14:48

Re: Koszty w firmie

Post autor: natalunia654 »

Zależy czym się zajmujesz. Ostatnio dużo osób prowadzi biznes w internecie. Ja znam darmowy sklep internetowy na http://pasejo.pl/. Moim zdaniem można sporo zaoszczędzić nie płacąc za taka usługę.
Piotr.Cz
Posty: 76
Rejestracja: 29 sie 2016, 9:21

Re: Koszty w firmie

Post autor: Piotr.Cz »

Koszty w firmie i ich ewentualna obniżka i monitorowanie to temat rzeka. Ale czasem nowe spojrzenie na jakiś temat daje duże pole manewru i tym samym daje nowe możliwości co do ograniczania niepotrzebnych kosztów w firmie. Tak też dzieje się w sytuacji gdy firma korzysta z niemałej floty samochodowej - tutaj warto zastanowić się nad tym czy nie pomyśleć o czymś takim jak monitoring samochodów gps. Generalnie branża jest rozwojowa a wiele firm zaczyna szukać plusów w lepszym dysponowaniu swoją baza samochodów, aby ograniczyć niepotrzebne przejazdy itp. Sporo o tym jak branża się rozwija można poczytać na stronach Finder : http://www.finder.pl/eco-driving/czego- ... atycznych/
natalunia654
Posty: 46
Rejestracja: 08 sie 2016, 14:48

Re: Koszty w firmie

Post autor: natalunia654 »

W każdej firmie drukuje sie i przechowuje dokumenty. Często właśnie tam można szukać oszczędności. Polecam ciekawe artykuły na temat optymalizacji druku w firmie http://drukwfirmie.pl/oki/optymalizacja-druku.
lubovic
Posty: 8
Rejestracja: 11 lip 2016, 15:52

Re: Koszty w firmie

Post autor: lubovic »

Koszty w firmie często potrafią rozsnać ze względu na to, że nie przed podjęciem działań, kolejnych inwestycji nie zrobiono odpowiedniej analizy. Na rynku jest obecnie sporo programów, dzięki którym jest to znacznei prostsze. Na pewno warto pomyśleć o erpach, sepach, no i gisach.
dramto
Posty: 7
Rejestracja: 12 lip 2016, 13:13

Re: Koszty w firmie

Post autor: dramto »

O tych ostatnich nie słyszałem. Czy możesz coś więcej wyjasnić?
wiki
Posty: 180
Rejestracja: 18 sty 2017, 10:30

Re: Koszty w firmie

Post autor: wiki »

Możesz zobaczyć czy nie opłacałoby Ci się zmienić sprzedawcę prądu ale pamiętaj że trzeba zawsze dobrze sprawdzić umowę z nową firmą. W tym poradniku http://www.brief.pl/artykul,4018,3_rzec ... _firm.html masz kilka najważniejszych rzeczy, które trzeba koniecznie sprawdzić.
kreon789
Posty: 9
Rejestracja: 13 lip 2016, 9:50

Re: Koszty w firmie

Post autor: kreon789 »

To systemy informacji geogracznej, której pomagają w w analizie danych demograficznych, ekonomicznych w połączeniu z informacjami przestrzennymi. na pewno warto sobie zajrzeć na stronę arcanagis, żeby dowiedzieć się czegoś więcej: http://www.arcanagis.pl/przestrzenna-an ... biznesowa/ . Wiem, że banki i sieciówki korzystają z tego rozwiazania, żeby wybrać najbardziej optymalne miejsca pod kolejne siedziby.
ela677
Posty: 44
Rejestracja: 29 sie 2017, 22:34

Re: Koszty w firmie

Post autor: ela677 »

W wielu firmach, można by odzyskac część pieniędzy, które tracone są wraz z odpadami. W http://www.stellmet.pl/oferta,4,zlom_we ... spiekanych skupują węglik spiekany z dodatkami, a także inne metale, jak cyna, tytan, nikiel. Mogą mieć różna formę. Od oryginanych przedmiotów, po proszki. A oszczędnośc dla firmy ogromna.
tequila
Posty: 7
Rejestracja: 07 paź 2017, 15:40

Re: Koszty w firmie

Post autor: tequila »

Słyszeliście o Europejskim Forum Gospodarczym-Łódzkie 2017? Już jutro zaczyna się to ważne wydarzenie biznesowe. Do zobaczenia!
melomanka2
Posty: 1121
Rejestracja: 18 wrz 2017, 19:00

Re: Koszty w firmie

Post autor: melomanka2 »

Na obniżenie kosztów w firmie znacząco może wpłynąć optymalizacja procesów, słyszeliście o czymś takim? Na stronie http://www.primesoft.pl/pl/optymalizacja-procesow macie wszystko dokładnie wyjaśnione. Dzięki temu, że funkcjonowanie firmy zostaje w ten sposób bardzo usprawnione, ograniczane są straty, a zwiększane zyski - nasz przychód z prowadzenia firmy więc rośnie. Optymalizacja eliminuje tak zwane "wąskie gardła" które tak naprawdę przeszkadzają w rozwoju biznesu.
Trela123
Posty: 97
Rejestracja: 23 gru 2017, 21:12

Re: Koszty w firmie

Post autor: Trela123 »

Tak jak ktoś już zauważył, sporą kontrolę nad kosztami w firmie na pewno da Wam założenie monitoringu w samochodach służbowych - http://www.gannet.pl/korzysci/korzysci- ... a-ganfleet W ten sposób zyskacie pełną kontrolę nad swoimi samochodami, gdzie jadą, czy trzymają się trasy oraz nawet takie informacje jak zużycie paliwa. Sami będziecie zaskoczeni, ile informacji na tym zyskacie :)
acapulco
Posty: 130
Rejestracja: 07 lut 2018, 15:40

Re: Koszty w firmie

Post autor: acapulco »

Jak korzystasz z takich pomocy, jak https://www.taxomatic.pl/ to wszystkie koszty itp. widzimy na naszym tablecie czy telefonie. Kto by pomyślał jeszcze niedawno...
Adams
Posty: 268
Rejestracja: 28 sie 2018, 11:03

Re: Koszty w firmie

Post autor: Adams »

Zgadzam się, jeżeli macie dużą flotę samochodów w firmie to warto zadbać o odpowiedni monitoring GPS, który pomoże Wam w lokalizacji samochodów przedstawicieli handlowych, czy też ciężarowych podczas przewozu towarów z pomocą takiego systemu jak Flotman możesz upewnić się czy np. twoi pracownicy nie używają ich do celów prywatnych po godzinach pracy wraz z opcją doboru sondy w zbiorniku aby mieć pełną kontrolę nad zużyciem paliwa, czy też stylem jazdy. U nas oszczędności w tym zakresie wzrosły zdecydowanie o kilkadziesiąt procent, także dobrze że się w końcu na to zdecydowaliśmy.

you jinx
acapulco
Posty: 130
Rejestracja: 07 lut 2018, 15:40

Re: Koszty w firmie

Post autor: acapulco »

Zgadzam się z przedmówcą. U nas w firmie korzystamy z takiego oprogramowania: https://www.verizonconnect.com/pl/. Dzięki raportom możemy analizować trasy i rozliczać się łatwiej z kierowcami.
Filenisss
Posty: 282
Rejestracja: 03 paź 2018, 8:52

Re: Koszty w firmie

Post autor: Filenisss »

Na pewno kosztów w firmie bedzie bardzo dużo, ważne żeby te się opłacały i były mniejsze niż zyski. Jeżeli macie sporo pracowników to warto przemyśleć nad włożeniem w koszty jeszcze systemu benefitowego. Na stronce https://nais.pl znajdziecie świetną opcje na motywacje waszych pracowników. Jest to bardzo elastyczny system benefitowy
mareno3
Posty: 1
Rejestracja: 12 lut 2020, 11:54

Re: Koszty w firmie

Post autor: mareno3 »

W zależności od tego czy Twoja firma jest wyposażona w samochody możesz wprowadzić system zarządzania flotą przez GPS'a. Ja korzystam z https://fleethouse.pl. Dużym plusem jest aplikacja, która może zdalnie pobierać dane z tachografu, poza tym masz dostęp do informacji o zużyciu paliwa poszczegolnych aut, czasu pracy pracowników, eco-drive itp. W sumie całkiem mi pomogło i dużo można na tym zaoszczedzić
Olegg
Posty: 146
Rejestracja: 15 gru 2019, 10:59

Re: Koszty w firmie

Post autor: Olegg »

Gdybyście potrzebowali namiarów na sprawdzoną firmę dostarczającą paliwo to firma https://www.el-bopaliwa.pl/ jest z pewnością godna polecenia. Doskonałej jakości olej napędowy dostarczają tylko ze sprawdzonych źródeł zawsze w dobrej cenie i w obiecanym terminie. Dobre warunki współpracy.
ODPOWIEDZ