Strona 1 z 1

W co warto zainwestować, jeśli firma prowadzi szkolenia.

: 26 lut 2016, 16:30
autor: KamaCela
Wspominałam już swego czasu, że powinno się zadbać również o jakość materiałów konferencyjnych - broszury itp. Ale pamiętajcie, że ważna jest też oprawa samego szkolenia. Nie można go tak po prostu przegadać i rysować po tablicy. Moim zdaniem, trzeba zainwestować w porządny projektor i ekran, z dobrą jakością obrazu. Bo wiadomo, że oprócz treści merytorycznej podanej w ciekawy sposób, oprawa wizualna też jest istotna. W naszej firmie korzystamy z ich sprzętu: http://ekrany.com.pl/. Szczerze powiem, że jeszcze nas nie zawiódł ich sprzęt, więc mogę polecić.

Re: W co warto zainwestować, jeśli firma prowadzi szkolenia.

: 11 cze 2018, 7:13
autor: melomanka2
Projektor to jedno, ekran projekcyjny również się przyda. Ale bardzo ważne są również wszelkiego rodzaju tablice. My nasze zamówiliśmy na https://tablice-magnetyczne.com/ i jesteśmy bardzo zadowoleni. Zdecydowaliśmy się na tablice magnetyczne suchościeralne, ponieważ tak jest o wiele czyściej - kredowe jednak generują zbyt dużo pyłu od kredy ;)