Strona 1 z 1

Angielski w biznesie

: 05 wrz 2016, 15:28
autor: Kama
Czy wykorzystujecie znajomość języka angielskiego w biznesie?
Na jakim poziomie określacie swoje umiejętności?

Re: Angielski w biznesie

: 06 wrz 2016, 14:37
autor: Legri
Angielski w biznesie to na pewno poziom zaawansowany.
Mój angielski jest dobry, ale nadal uważam, ze jest sporo do zrobienia jeszcze.
Myślę o jakimś kursie: http://www.personaltutor.edu.pl/ doskonalącym.
Może w przyszłości również o egzaminie potwierdzającym znajomość.
Póki co nie mam jeszcze aż tylu sytuacji w pracy, żeby stosować angielski biznesowy.

Re: Angielski w biznesie

: 28 lis 2016, 15:44
autor: piotr35
Niekoniecznie zaawansowany.Czasem wystarczy znajomość na poziomie komunikatywnym. Zależy za co, dana osoba jest odpowiedzialna w firmie. Bez problemu znajdziesz szkoły językowe http://krajowy.biz/firma,kursy-jezykowe ... b-jezykowy do których możesz zapisać pracowników na kurs językowy.

kursy angielskiego online

: 29 gru 2016, 20:07
autor: Piotr.Cz
Ja 4 lata temu zaczynałem od przysłowiowego zera i teraz w dalszym ciągu szlifuje poziom podstawowy. Jednak wydaje mi się że moja znajomość języka angielskiego jest już na pewno na poziomie wyższym niż podstawowy bo zarówno poziom gramatyki jak i słownictwa wykracza na pewno ponad poziom podstawowy. Naukę rozpoczynałem na kursach organizowanych przez szkołę językową Berlitz i były to kursy angielskiego online - http://www.berlitz.pl/e-learning

Re: Angielski w biznesie

: 09 lip 2018, 10:41
autor: melomanka2
Moim zdaniem, jeśli jakaś firma wymaga od pracowników, aby biegle mówili po angielsku lub w innym języku, to powinna zapewniać im szkolenia językowe. Na przykład dobra ofertę w tym zakresie ma https://www.speak-up.pl/angielski-dla-firm. Szkoła ta działa już na rynku kilkanaście lat i ma oddziały w całej Polsce, udziela gwarancji, więc można być pewnym, że dzięki odbytym tam zajęciom pracownicy znacznie podniosą swoje umiejętności językowe ;)