Strona 1 z 1

Centrala PBX

: 31 gru 2019, 22:59
autor: jakubczak
Jakie wady jakie zalety? zastanawiam się nad taką centralą telefoniczną w firmie. Jakiego dostawcę wybrać najlepiej jeśli warto się zdecydować.

Re: Centrala PBX

: 01 sty 2020, 15:08
autor: anton4
Wady takiej centrali? nie wiem czy w ogóle takie są, nie wydaje mi się. Najlepszy dostawca https://focustelecom.pl/focus-pbx/ u nas w firmie z takiej korzystamy i same plusy widzę po przejściu ze stacjonarnej. I klienci też zauważyli szybko różnicę w jakości obsługi, Takie zalety które szybko można zauważyć to na pewno usprawnienie i przyśpieszenie obsługi, poprawa jakości rozmów, łatwy dostęp do bazy wiedzy dla konsultantów, znacznie niższe koszty wykonywania połączeń. I nie są potrzebne dodatkowe urządzenia do obsługi takiej centrali, wystarczy komputer i telefon bądź słuchawka z mikrofonem.

Re: Centrala PBX

: 21 sty 2020, 22:48
autor: specjalista12
Do centrali warto również rozważyć usługi, pomoże w tym firma Koba, można skorzystać z usług dla firm. Firma oferuje usługi [url=https://www.koba.pl/telefon/]Koba telefon[/url] , polegające na dostarczeniu telefonii stacjonarnej oraz komórkowej, warto skontaktować się w sprawie oferty i możliwości technicznych, oferta jest bardzo konkurencyjna.

Re: Centrala PBX

: 28 sty 2020, 0:28
autor: Adams
Natomiast co do telefonów do firmy, wideotelefonów oraz różnych akcesoriów to zwróćcie uwagę na https://sklep24ip.pl/ gdzie znajdziecie odpowiednie opcje dla siebie i jestem oczywiście przekonany, że nie przepłacicie.