Strona 1 z 1

Tajemniczy klient

: 02 maja 2016, 15:15
autor: lebrant78
Z roku na rok większa ilość firm zaczyna zdawać sobie sprawę z tego, ze biznes nie może „iść” dobrze jeżeli nie polepszy się, luba nawet nie doprowadzi się do perfekcji spraw związanych z obsługą klienta. Mówią już o tym wprost badania jakie prowadzi się w tej materii – w których klienci (respondenci) bardzo często wyrażają pogląd, że zła obsługa klienta spowodowała, że nie wrócili już do danego sprzedawcy. I trudno się takim opiniom dziwić. Dlatego też pojawiają się na rynku wyspecjalizowane narzędzia do monitorowania działów obsługi klienta. Na stronie http://www.exploreo.pl/mystery-shopper można dowiedzieć się więcej na temat badań typu tajemniczy klient. Takie badania polegają na sprawdzaniu obsługi klienta poprzez specjalnie przeszkolone osoby udające potencjalnych klientów. Ale nie chcę się rozpisywać – sprawdźcie sami pod powyżej podanym adresem.