Strona 1 z 1

Wiadomości ze sklepu PrestaShop wpadają do SPAMu - co zrobić?

: 30 lip 2019, 23:59
autor: elina
Klienci od 2 tygodni narzekają, że wszystkie wiadomości mailowe wysyłane ze sklepu dot. realizacji zamówienia wpadają im do SPAMu. Chodzi głównie o skrzynki Gmail i Hotmail. Oznaczają, że to nie jest SPAM, ale to nic nie daje. Co jest tego przyczyną? Miał ktoś taki problem?Co można zrobić, żeby operatorzy interpretować wiadomości PrestaShop jako spam? Macie jakiś pomysł? Ja już nie mam siły... Klienci non stop wypisują do nas maila z pretensjami... bo do niektórych podobno wiadomości wcale nie doszły.

Re: Wiadomości ze sklepu PrestaShop wpadają do SPAMu - co zrobić?

: 31 lip 2019, 21:56
autor: gargi
Też się z tym borykaliśmy. Szybko jednak udało rozwiązać się problem. Polecam się zintegrować sklep z freshem https://freshmail.pl/integracje-serwer-smtp-prestashop bo z tego co sprawdziliśmy mają najlepszą dostarczalność na skrzynki o2, interia, onet i oczywiści na gmaila (bo z nim z tego co zauważyliśmy był największy problem). Za 25 tyś maili płacisz 100 zł więc kwota jest niewielka.