rozmowy w biurze

O prowadzeniu działalności w Polsce. Codzienne trudności, zmagania, problemy.
dariawaria
Posty: 37
Rejestracja: 14 lut 2018, 10:47

rozmowy w biurze

Post autor: dariawaria »

hej,

pracuje w biurze open space i jeszcze miesiąc i zwariuje. Hałas i chaos totalnie nie są dla mnie myślałam o czymś jak budka telefoniczna tu znalazłam taki projekt http://www.budkitelefoniczne.pl/ czy ktoś z was ma takie w biurze ? jak się to sprawuje?
kitti32
Posty: 299
Rejestracja: 03 mar 2017, 9:52

Re: rozmowy w biurze

Post autor: kitti32 »

Absolutnie nie powinno tak być. Może pomieszczenie ma niewłaściwe parametry akustyczne? Wiem, że są na rynku różnego rodzaju ustroje akustyczne, które mogą pomóc w temacie. Tutaj https://www.mega-acoustic.pl/oferta/absorbery-premium/ masz na przykład absorbery. Ale są też inne/. Wydaje mi się, że takie elementy powinny wyeliminować problem.
anton4
Posty: 318
Rejestracja: 29 gru 2017, 22:28

Re: rozmowy w biurze

Post autor: anton4 »

Budka telefoniczna w biurze? no o czymś takim to jeszcze nie słyszałem. A innym sytuacja nie przeszkadza? wiem, że takie biura są ale osobiście też jestem za tym,, że pracowników jakoś dzielić. W końcu ich komfort pracy przekłada się na efektywność i wyniki. Chaos ogólny nikomu nie służy a szczególnie hałas. Co w takiej sytuacji? rozmowa z szefem i zainstalowanie ścianek działowych, najłatwiej będzie ze szklanymi akustycznymi, firma http://esglas.pl/ zajmuje się produkcją i montażem takich. To prawdziwi profesjonaliści, oprócz ścianek także drzwi montują, przegrody ogniowe, akustyczne. Idealne rozwiązania do biur. Działają na terenie Śląska i pobliskich województw, polecam się skontaktować. Całkiem możliwe, że szef również uzna takie ścianki za dobre rozwiązanie. A w sensownych kosztach i bez bałaganu.
ODPOWIEDZ